söndag

Soffhäng:)

...igen:)
Har hittat en hemsida med en sak jag vill ha, men jag har ju köpstopp! Jobbigt värre, det är ljus från Klinta,doft och massageljus i olika dofter och storlekar, nöjer mig dock med den billigaste från 55kr:)

Tyvärr har vi brutit köpstoppet idag då en beställning från Ikea anländer i slutet av denna månad, ni får se då vad det blev för något:) Vi har tänkt och tänkt och tänkt på detta så det är absolut inget impulsköp från våran sida, vilket det ofta kan vara men detta kommer förmodligen bli riktigt bra:)

Idag var vi bjudna på brunch hos Maria & Ulf, jätte trevligt och jätte gott! Tack snälla för det braiga initiativet:)

Har även kommit på den perfekta presenten till min Mamma som fyllde år 1 januari, de for till Indien den 2:a så tyvärr fick hon inget annat från mig än en kram och mitt sällskap på hennes födelsedag. Men nu ni, nu längtar jag tills hon kommer hem och ska få sin present för jag kan tyvärr inte säga det här då jag hoppas de läser min blogg under deras semester:)
Helst vill de se bilder på min guldklimp men han är lite svår att fånga på bild nu tyvärr, Iphonen hänger inte med riktigt:)

Nu ska vi se Gruppen för särskilda insatser:)
Imorgon gästar Joel Kinneman morgonzoo om filmen snabba cash.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar