måndag

Tre veckor kvar...

Tre veckor kvar tills första perioden av mitt köpstopp är över, sen
fram till mässan i februari. Inte lätt kan jag tala om för er! Vill
verkligen klara detta, ett tips är att stanna inne på lunchen, eller
gå snabbt genom stan ner till strandpromenaden och ta en
lunchpromenad:)

Imorgon fyller min kusin Anna 18 år, så stort och roligt, hade tänkt
hinna en sväng på lunchen på födelsedagsfika:)
Så kuuul!! Kom själv ihåg när man fyllde 18, känns inte allt för
längesedan faktiskt. Tänk att när jag och Petter blev tillsammans
var Anna 12år, bara det ett tecken på hur fort tiden går.

Känner lyckorus i kroppen på tal om att byta ämne:) haha konstiga
jag.

Inget nytt på dixi fronten, vi väntar med spänning efter vårens
kläder och såklart snygga jeanstvättar:)

Sovgott!

1 kommentar:

  1. En nerbäddad moster5/1/10 11:27

    Så duktig du är som satt köpstopp. DU KLARAR DET :-D
    Själv ligger jag nerbäddad i förkylning. Vet inte när eller ens om jag varit så dålig tidigare men jag kommer igen :-)
    Tur att man har bärbar dator så jag kan ha den i sängen :-D
    Tänk att det skulle bli en traktorpojke av Frans ;-) Han ser för häftig ut med sina hörselskydd, kanske läge att få egna ;-)
    Nu ska jag vila ögonen lite men håller mig uppdaterad. Stor lyckatillkram med inköpsstoppet.

    SvaraRadera