torsdag

Energi tack!

Här hemma är Petter en byggare på hög nivå ikväll, våra saker från IKEA har anlänt under tiden jag var på mitt Activio pass, så nu håller han igång för fullt, snart får ni se:)

Passet ikväll gick bra, tog det faktiskt rätt lugnt, inser verkligen att jag måste få åka och köpa ett par spinning skor snart, på tal om mitt köpstopp så är jag verkligen super nöjd över denna månad hittills:) En bok har jag investerat i och när ni får se vad den heter så kommer ni också tycka att det var en investering, ni får se sen när jag börjar läsa den.

Äntligen har jag börjat få lite energi igen, har haft några dagar då jag har kunnat somna närsomhelst, tror jag behövde min lediga dag igår. Jag & Frans var ute i 1 1/2 h på em och åkte en massa skrana, gunga och en promenad med snowracern, mysigt och få rå om han alldeles själv en dag!

Nu ska jag duscha och äta lite kvällsfika sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar