tisdag

Trevligt värre...

Är nu hemkommen från Stockholm och allt har varit så bra.

Igår när jag kom mötte jag upp Helené och mamma och vi hann ta en fika på Waynes, trevligt!
Sen for vi till Hotellet för lite make up och ombyte.
KL. 18 var det dags att infinna sig på Rival för en fördrink och mingel, tyvärr kan jag erkänna att jag är ingen mingelmänniska, sen var det dags att åka vidare till där visningen hölls till, det var press över hela världen och den var väldigt fin, kollektionen var super! Oj så kul!
Tyvärr inga kort...:( skulle haft med mig Petter som fotograf....next time:)

Sen tog bilarna oss till Bistro Berns, där det bjöds på ostar, skinka, salami och massa gott, och mycket vin! Sen musslor och pommes, vilket vi trodde var maten men då kom det en supergod köttgryta med potatismos:) Oj vilken god mat! TACK till Filippa K för att vi fick komma.

Men än är det inte slut...
Idag var det nämligen en presentation av Filippa Knutsson i deras lokaler på Münchenbryggeriet, där hon berättade väldigt ingåeende om kollektionen och några utvalda plagg, väldigt trevligt!

Underbar resa!

Idag hann vi åka till Valhallabageriet och köpa lite bröd, lycka!
Vi hann även säga Hej till Elina på hennes nya jobb! Kul!

Lunch på Fresco sen hann även mamma shoppa lite till Frans!
Världens snyggaste jacka som han vart super tuff i, bild kommer så fort vi fångat honom med jackan på:)
Tack mormor!

Jaa då har ni fått veta mina 2 senaste dagar:)

Nu ska vi dricka te och äta en kanelbulle från Valhallabageriet:)

MYS!

1 kommentar:

  1. Bara en liten moster3/2/10 06:49

    Åh, vilka härliga dagar du och min kära syster verkar ha haft. Mingel, jo jag tackar ;-D
    Här blåser det FRISKT ute idag och snöar så jag ska nog försöka komma iväg till jobbet nu. Sista veckan på praktiken :-( :-( INGE ROLIGT
    Ha en riktigt bra dag idag å stor kram

    SvaraRadera