torsdag

Vårnytt!

Här får ni se lite bilder på en massa blommigt och fint det mesta från Sisters Point som vi köpte under mässan, de jobbsar ju med väldigt snabba leveranser och allt fanns i butiken i tisdags:)


Två klänningar, den utan axelband finns det axelband att sätta dit, tror den ljusa ligger på 399 och den mörka 349:- Båda från Sisters Point.
Jeansjackor! Vårens och höstens stora mode är jeans, det kommer jätte mycket jeans och framförallt jeansjacka, så gräv fram en gammal ni har eller köp den hos oss!
Båda från Levis och den ljusare ligger på 1099, och den mörkare 999:-


Enkel, stilren klänning från Diesel väldigt fin i ryggen som ni ser, ligger på 999:-


Förlåt för bilden, har fotat alla bilder med Iphonen så färgerna vart inte det bästa!
Den är svart iaf från Saint Tropez, 399:- finns även i en grå, rosa & vit.


Fin klänning från Sisters Point, 399:- ngt mörkare än bilden.




Jeansleggins från Saint Tropez, 299:- finns även i svarta, lågochrätt smal, utan bakfickor vilket gör att det är perfekta att ha till tunikor:)





Våra baslinnen från Saint Tropez har kommit in i nya färger, 70% silke, helt underbara, kostar 299:-


Tunika/blus från Saint Tropez, 499:- färgerna är dockl lite dåliga på kortet ser bättre ut i butiken, själv har jag den mörkare och tog den i en storlek större så man får lite längd och kan ha till leggins:)

Sött linne från Sisters Point, 349 tror jag det ligger på, kan vara 399:-



Och sist men inte minst...våran nya tjejvägg!
Vi är sååå nöjda!
Det var lite från det som finns i butiken nu:)
Kom förbi och få lite vårinspiration:)

2 kommentarer:

  1. En modern moster ;-D26/2/10 07:41

    WOW så himla snyggt det blev :-D
    Jag längtar till april när jag kan komma och kolla in det live ;-)
    Jag visste att mina kläder skulle bli moderna igen :-D Ja, jag menar ju jeans och jeansjacka. Dom plaggen är ju typiskt mig ;-D
    Nu raskt över till nästa kommentar :-)

    SvaraRadera