söndag

Underbara Söndag!

Idag har vi haft en underbar dag, vädret var kanon så vi gick ner på
isen och grillade Hamburgare med massa gott på. Drack varm choklad och
njöt av solen och en ledig dag tillsammans.

Sen blev det goo tårta hos familjen Berndes då Fredrik har sin
födelsedag imorgon:) mysigt och gott med söndagsfika:)

Efter det hann vi till Dixi för att sy lite jeans och kolla in nya
väggen med den nya inredningen, kommer bli kanon bra:) sen var det
dags att träffa familj, kusiner, mormor och mostrarna på Costas.
Tyvärr var maten under all kritik men trevligt var det:) ett extra
TACK och en stor kram till mormor som bjöd på kalaset:)

Nu ligger jag i sängen och slår snart igen mina två blå då planet
lyfter 7 imorgonbitti. Snälla svärmor kör mig till flyget:)

Kommer sakna mina pojkar i veckan väldigt mycket.

Gonatt och sov gott!

1 kommentar:

  1. En tågåkande moster15/2/10 07:54

    Vilken fantastisk söndag och Alla Hjärtans dag :-D
    Jätteroligt att se er även om det bara blev en snabbis. Hoppas det går bra i veckan och att ni inte springer benen av er ;-D
    Själv sitter jag på tåget från Stockholm till Linköping. Det blev inte många minuters sömn i natt men jag är ju ledig när jag kommer hem så jag kan ta 5 min :-D
    Hälsa min syster :-D

    SvaraRadera