söndag

Hemmafru:)

Jag är nu inne på min tredje lediga dag och jag njuter, imorse fick jag sovmorgon till 9 då kom Frans in och väckte mig med Mamma, mamma,mamma :) Sötnosen!

Igår gjorde vi ingenting, vi var inne hela dagen och jag hann baka bullar, kärleksmums och nougatkakor. Lina & Lisa kom på ett fikabesök, alltid lika trevligt, längesedan vi sågs, och barnen var som katt & råtta!

Vi åt god middag och på kvällen såg vi den dåliga Melodifestivalen men flyttade snabbt över till OS när Kalla skulle köra, så sen såg vi på henne fram till mål. Urs för de som gick till final i Mello, har aldrig tyckt om Anna Bergendahl och Peter Jöback? njja ingen hit för mig inte.



Frans i hans skinnjacka han fick av mormor:)

Ikväll blir det middag och tårta hos Frans farfar som har äran att fylla år idag.
GRATTIS till dig:)
Nu ska jag nog baka en sats åkes gobitar sen är frysen fylld med massa gott:)
KRAM

1 kommentar:

  1. En go-fikasugen moster28/2/10 14:50

    Den lille sötnosen är som en modedocka ;-D
    Härligt att höra hur mycket smarrigt du har i frysen. Jag ska nog se till att det blir en provsmakning i april när jag/vi kommer :-D
    Hoppas ni får en riktigt härlig kväll med god middag och många bra paket till födelsedagsbarnet ;-)
    Kramis

    SvaraRadera