onsdag

Mammas pojke!

Idag har vi varit lediga jag & Frans, vi städade huset tillsammans på morgonen, gick väldigt bra! Sen myste vi bara på fram till lunch och sovdags:) Själv passade jag på att ligga i sängen och läsa lite tidningar under de 1 1/2 h han sov i blåsten:)



På morgonen när jag väljer kläder till jobbet brukar Frans passa på att vila lite under täcket medans han väntar på mamma:)
I veckan har det varit lite presentutdelning, I tisdags kom jag hem med lite kritor som han gillade:) Han fick även lite nya kläder eftersom han växer så det knakar, från H&M, två piké och en ziphood!

Imorse när mormor ringde passade Frans på att leka vuxen och knappa på datorn, han har även lärt sig att spotta ut tandkrämen så som mamma gör men det är bara det att han gör det på golvet, idag satt han hemma hos mormor & morfar och spottade på deras golv, ja det är ju väldigt svårt att bli arg när han är världens sötaste!


Tre böcker från bokrean fick också följa med hem igår och han älskar böcker! En traktor bok som blev stor favorit:) Han älskar traktorer, tur att hans ena fadder har en massa
traktorer:) ..och riktiga!

Ja han är helt enkelt mammas pojke!
Idag efter mitt cellprov gick vi på nisses och köpte med oss fika, sen for vi till sjuka mormor som har opererat knäet och tog hand om henne, vi fick även mat där:)
Mysigt:)
Nej nu är min strävan att vara vaken till 22 och se Greys som har premiär ikväll!
Det får nog bli en kvällsmacka till det:)
Någon som har tänkt att se Alice i underlandet på bio?
Ha en trevlig kväll och en fortsatt bra vecka:)
Ja ni får ursäkta att allt hamna i en enda hög här längst ner,har försökt ändra men den vill inte vara på min sida riktigt!

1 kommentar:

  1. En lite sömnig moster3/3/10 20:56

    Åhå vilken härlig dag ni har haft. Jag ringde faktiskt min kära syster och eftersom hon hade lite svårt att gå så satt hon stilla och vi pratade i 30 minuter :-D
    Jag tycker det är festligt att det är lite kaos i slutet å det gör inget ;-D
    Jag har bara en timme kvar i Blomstermåla sen ska jag åka 13,5 mil hem och jag hoppas att alla djuren håller sig i skogen :-)
    Ha en härlig kväll med Greys. Kramis

    SvaraRadera