söndag

En ledig helg:)

Här kommer lite bilder från helgen:)


Frans & Pappa myser efter frukosten!
Jag och Petter hade roligt på väntan att Frans skulle vakna efter lunch, vi var även ute och grillade korv på isen med Svärföräldrarna!




Frans älskar sin nya säng och går ofta dit och myser, pappa följer gärna för att vila kroppen lite:)
Vi har även hunnit med promenad på isen jag och Frans, han är ju van från dagis att ha väst så den vill han gärna ha på sig här hemma också:)
Igår bjöd vi Elisabeth, Fredrik & Stella på Älgstek, väldigt gott!
Vi såg Melodifestivalen och åt godis:) Väldigt trevligt!
Nu ska vi gå ut en sväng på isen och jag ska nog ge mig på att ställa mig på mina längdskidor så har jag ju iaf stått på dem i år:) Undrar hur många gånger jag faller?
Nej dags att göra iordning varmchoklad och mackor!
Ha en bra dag!





1 kommentar:

  1. En lite avis moster ;-)14/3/10 11:50

    härliga bilder men pappa ser lite utkörd ut ;-) Har helgen varit tuff :-)
    Frans är ju bara HUR SÖT SOM HELST å hoppas ni har en härlig dag på isen :-D

    SvaraRadera