torsdag

Lite små less!

Ris med smör, mosad potatis med smör, ja det är det jag lever på, och lite proviva blåbärsdryck:)
Fortfarande väldigt ont i magen..börjar bli lite tråkigt men idag har jag kunnat sitta i soffan och sett lite film iaf, 27 dresses blev det idag.

Idag blir det kyckling och potatis i ugn till middag, jag hoppas att jag kan äta lite kyckling.

Vem har beställt detta väder förresten? Inget jag har önskat mig under veckan iaf.

Hittar inte på något mer att skriva om nu...

Sänder en Kram till Maria, Lina & Viktoria mina underbara vänner som jag saknar. Så längesedan vi sågs!

3 kommentarer:

  1. En mycket sympatisk moster ;-)18/3/10 17:10

    Stackars dig Emma, jag lider verkligen med dig :-(
    Hoppas du blir frisk snart så du får äta riktig mat ;-)
    Ha en så bra kväll som möjligt. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Huvva vilken tråkig magflunsa du verkar ha åkt på :-( Ja vi får ta och träffas när du kryat på dig, skulle nog vara kul för barnen att träffas också :-)

    Stora krya på sig kramar :-)

    SvaraRadera
  3. saknar dig med hjärtat! Har du också haft maginfluensa eller är det ngt annat som gör att du får ont? Kram från omberget. Vi styr upp en date snart. var föresten förbi Dixi i måndags, såg bara din mor.

    SvaraRadera