onsdag

Skönt med ledig dag:)

Idag är jag och Frans lediga, dagarna börjar väldigt tidigt så innan kl. 9 hade vi städat toaletterna, dammsugit, torkat alla golv och ätit frukost.

Då tog vi en paus till 10 då vi börjademed lunchen och strax efter halv kom Lina på lunch innan det var dags att jobba för henne, vi hann även ut på en liten promenad. :) Skönt!

Frans somnade och sover än, jag har också sovit och lagt patians en del gånger.

Vi längtar väldigt mycket till tisdag då vi åker till Uppsala!

Ska se om min prins har vaknat nu:)

Ha en fortsatt bra dag!

1 kommentar:

  1. En snart ledig moster24/3/10 18:08

    kan bara säga att Ida är nog utvilad när ni kommer till henne för i em är hon hundvakt (jag jobbar) å jag skulle tro dom tillbringar kvällen framför TV:n ;-)
    Vi har det lika mysigt som ni verkar ha det ;-D

    SvaraRadera