fredag

Äntligen!!


Jaaa!! Första dagen jag inte har ont i magen, längtar till imorgon då jag får åka på jobbet och sälja jeans! Sen imorgon fyller min moster år 50år! Bara lillmamma som är under 50 av hennes syskon nu.:)


Igår var jag iväg till Ica en sväng för att införskaffa lite mer Blåbärsdryck, hyrde även en film som jag tänkte jag och Petter kunde se, men tror ni inte att jag glömmer den!! De har ju en apparat där man trycker in själv viken film och säger till i kassan, den sämsta uppfinningen jag vet för vi glömmer alltid att säga till! Får göra ett nytt försök idag kanske?


Ätit vegetarisk pytt i panna till lunch med ägg och är det en sak jag inte kan så är det att steka ägg! Jag är verkligen sämst på det och även fast jag anstränger mig och verkligen försöker! :(

Men man kan ju inte vara bra på allt...


Fick en ny tidning av min snälla vän Elisabeth igår, det var väldigt snällt, så hade jag något på förmiddagen att göra annat än lägga patians på telefonen. Går inte att göra så mycket annat när man är hängig. Väldigt omtänktsamt:)


Snart kommer vi moster!

Nu blir det lite mer soffhäng framför en film....humm vilken kärleksfilm blir det nu? :)

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar