lördag

Lördag idag!

Och jobbet väntar. Löningshelg och city är öppet till 17. Efter
jobbet åker vi direkt till stugan och myser med lite bastu och
millenium. Och en massa godis:) igår fick vi nämligen ett stort
påskägg med godis i från våra underbara vänner Elisabeth &
Fredrik. Tack snälla!
Idag inviger jag min vackra tunika från Odd Molly som jag är lite
små kär i:)
Måste ju säga grattis till svärfar också som blivit med Iphone:)
grattis till dig:)
Snart åker vi till Uppsala..längtar!
Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. En moster på G ;-D27/3/10 09:56

    å lyckliga svärfar ;-D men jag är på G
    Tunikan är för himla söt :-)
    Vi har det jättemysigt. Hoppas du får sälja massor idag å att ni får en jätteskön helg. Krama alla :-)

    SvaraRadera
  2. Sjukt snygg tunika :-) nu när jag äntligen får lön, efter 19 månader på fp, så ska jag komma in och köpa mig ett par jeans. Har ni någara bra baggymodeller???

    Tervlig helg på er :-)

    SvaraRadera