lördag

Lyx!

Idag när jag kom hem från jobbet så lagade mina älsklingspojkar goomiddag till oss:)
Kycklingfilé med en potatisbakelse med västerbottensost i, och goda tillbehör:)
Allt smakade super gott!
Att jag fick en förrätt med Skagenröra fylld i Avocado var inte helt fel heller!

Tack min älskling!

Ikväll ser vi Melodifestivalen och myser!
Veckan har vart rolig och bra och hur mycket snygga kläder som helst!

Ett nytt märke kommer in i butiken i Augusti, ett märke vi alla tycker väldigt mycket om och jag hoppas ni gillar det också, märket är Replay.

Sen kommer det in härliga kläder från Saint Tropez i april/maj, fina blusar, tunikor klännigar, i väldigt bra priser, väldigt mycket ligger mellan 349/399:-

Bilderna ligger kvar i kameran i min väska så än kan jag inte visa nå gobitar:)

Nu har vi söta kläder från Saint Tropez inne i butiken, även fina kläder från Odd Molly finns efter våran nya "tjejvägg" vi har fått ny inredning efter den väggen, blev super bra!

Nej nu ska jag vara social med min älskling!

Ha en bra kväll alla!

1 kommentar:

  1. En MYCKET tät i näsan-moster ;-D21/2/10 11:44

    Härligt Emma, jag ser fram emot krt på både kläder och vägg :-D
    Spännande med ett nytt märke. Kanske kläderna kommit lagom till mitt besök i aprill (V75-helgen)
    Nu ska jag ut i sönyran :-D
    Kramis till er alla

    SvaraRadera