torsdag

Trött & sjuk

Ja jag är förkyld, det har vart värre men det är aldrig kul med förkylning.

Ida var och hälsade på mån-tis och den som fick hennes uppmärksamhet mest var ju såklart Frans, han fick vara hemma från dagis båda dagarna och hade nog underbart roligt med moster Ida. Han var mycket hos mormor & morfar då Ida höll till där och han vill aldrig lämna stället. Igår hämtade mormor från dagis och jag hämtade honom när jag slutade och när det var dags för hemfärd skakar han bara på huvudet och springer och gömmer sig och kommer man i närheten så skriker han som bara den. Kul att han trivs bra där, men lite jobbigt att det ska ta 20-30min innan man sitter i bilen.

Men idag fick jag äran att hämta från dagis då Petter har jätte mycket på jobbet och är fortfarande inte hemma. Kanske därför jag har energi till att blogga lite för att jag vart hemma lite längre än jag brukar:)

Jag och Frans har bara myst på hela kvällen.

Imorgon ska Frans på 18mån kontroll, och helgen är jag ledig! Känns så skönt, behöver det verkligen!

Nu ska jag fika lite kvällsfika och lägga mig i sängen för att läsa alla tidningar jag fått ärva av Elisabeth, mysigt!

Sovgott!

ps. ni får vänta lite längre på bilderna från mässan, var så många att jag fick beslutsångest och valde ingen...bara en massa text om veckan:)

PUSS!

1 kommentar:

  1. En vinterglad moster :-D26/2/10 07:47

    Attans också att du skulle bli förkyld men roligt att Ida kom, då är det roligare att vara sjuk eller ;-D
    Jag förstår inte vem Frans fått sitt bestämda humör ifrån ;-D Kan det vara lilla mamma :-)
    Se till att njuta av en ledig helg och hoppas inte det snöar alltför mycket på er.
    Nu är det frukost som gäller.
    Ha en riktigt härlig helg å jag ser fram emot kort från mässan.
    Förresten var korten i förra bloggen kanonfina. Hoppas det finns lite kvar i april ;-D
    Kram till er alla

    SvaraRadera