söndag

Sol :)

Idag ringde Lina vid 11, då var de på väg till Ljumviken för
grillning:)
Vi hakAde på för lite grillning av korv i underbara solen. Riktigt
mysigt!

Jag Har städat huset och Petter skottade av taket. Sen blev det 3
rättersmiddag hos mamma & pappa. AvocAdoröra med räkor till
förrätt, laxburgare och sen avslutade vi med en dumlebrule:) ska
säkert vara nå tecken över e:et men jag har inte det på min iphone:)
Allt smakade väldigt gott:)

Ska försöka lägga ut bilder på lite nya kläder från Odd Molly som
anlänt till butiken:)
Snart åker vi på mässa, längtar!
Vi ska träffa 2 nya märken och det ena ser jag framemot extra mkt:)
whiiihiii:)

Kram

1 kommentar:

  1. En moster i verkligheten igen :-(8/2/10 06:05

    Åh, det syns vilken härlig dag ni hade :-D
    Hoppas jag hinner få lite tid att titta in och kolla läget när jag kommer.
    Kul att titta på fler märken, det blir kanske en 10-poängare ;-)
    Ha en riktigt bra dag idag.
    Massor av kramar

    SvaraRadera