måndag

En hjälpreda!


Är bra att ha, här hemma är det Frans. Han gillar att diska eller mest kanske lek med vattnet:)
Han har även smakat på diskmedel som han inte rekommenderartill någon annan.
Här på Strandvägen har det börjat bli en massa brödbak vilket är väldigt gott, men inte så bra för figuren. Råkade väga mig imorse och det skulle jag inte ha gjort. Ett antal kilon att gå ner. Inte bra att ha det i bakhuvudet nu när Julen närmar sig med god mat, julmust och skumtomtar:)
Igår gjorde Petter ett super gott aprikosbröd och imorse fanns det surdegsbröd framme, mkt gott!

Idag flyger jag och Vilmer ner till Skåne, lite nervös för två flygningar men det ska nog gå bra.
Vilmer har sovit hela natten till 7 då gav jag han mat och sen somnade han om och sover fortfarande.
Nu ska jag ge Frans lite uppmärksamhet och mysa med honom:)
Ha en bra vecka allihopa!


1 kommentar:

  1. En impad moster :-)22/11/10 11:47

    Frans ser verkligen ut att vara i sitt rätta element ;-)
    Att diskmedel inte är gott vet man ju inte förrän man provat så det var rätt att testa. Det kunde ju varit citronsmak ;-)
    Hoppas du å Vilmer får en helt underbar vecka med olika besök å krama din syster från mig.
    Vi hörs. Stor kram

    SvaraRadera