måndag

För Vilmers skull...

....Så fortsätter jag att äta då...

Idag var vi och vägde och mätte, tydligen kan det va så att jag har lite för lite mjölk på kvällarna eller att den är för tunn så han blir inte mätt och därför får vi fåra skrikperioder från Vilmers sida. Sköterskan sa även att om jag inte äter ordentligt så kan det också vara en anledning, men det känns ju som jag redan äter som en häst, så typiskt att man inte kan börja få bort magen...men då kanske det får bli en kantarelltoast till kvällsfika då.

Kom precis in från en promenad, båda barnen sover i vagnen. Idag har jag upplevt något som kallas för trots på en helt ny nivå. Därför låter jag Frans sova vidare i vagnen även fast klockan börjar närma sig 16.

Vaknade 5 imorse och kunde inte somna om. Lite jobbigt, denna dag tar aldrig slut. Den har varit väääldigt lång.

Saknar Petter!

1 kommentar:

  1. En alltid glad och lycklig moster2/11/10 08:04

    Vilmer, ett mycket passande namn :-)
    Hoppas denna dag blir bättre än gårdagen och att barnen sovit längre idag.
    Positivt är att solen skiner och jag får hämta min nya/gamla bil i morgon :-D
    Kramis till er alla :-)

    SvaraRadera