tisdag

Snart är det dags igen...

att gå och hämta min guldklimp på dagis. Vi har åkt Snowracer dit idag, mycket populärt:-) Fick lämna den där och tog mig sen en promenad i det kalla men härliga vädret.

Helgen har vart enriktig familjemys helg. Super skönt! Mycket bak av bullar:-)

Igår var Jeanette, Theodore, Jenny, Lucas & Nova här på lunch sen gick vi ut till lekparks backen och åkte en massa pulka,bob och skrana. Vi var ute hela em och hann sedan in en sväng och fika lussekatter innan det var dags för hemfärd för umeborna:-) Tog några kort men har ej lagt in dem i datorn än.

Nu ligger Vilmer på golvet under sitt babygym och fäktas och har sig, men nöjd är han:-) Kul!

Försökte få hit min syster & hennes man men jag lyckades inte....tråkigt!
Jag försökte verkligen!

Nu ska jag mysa med Vilmer innan det är dags att hamna i vagnen igen.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. En otroligt fikasugen moster16/11/10 15:34

    så himla härligt att du bakat så det finns när jag kommer på torsdag ;-D
    I kväll blir det palt hos mormor :-D
    Ses snart :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja så där bra har du aldrig försökt förut! Hade jag lite mindre moral hade jag kommit, men jag längtar hur mycket som helst till nästa helg!!Puss

    SvaraRadera