måndag

Tyst i huset.

Oj, jag har två barn som sover samtidigt, känslan är underbar!

Under fm åkte vi till Öppna Förskolan, träffade tre mammor från min mammagrupp med Frans, jätte trevligt, alla barn växer och växer och blir så stora, men tiden står väl still för oss vuxna?

När Frans vaknar blir det nog en promenad ut i solskenet. Hoppas bara att han vill sitta still:-)



Om två veckor åker jag och Vilmer ner till Skåne för att få tillbringa några dagar hos Lina. Längtar så, ska bli skönt att åka iväg. Allt är fixat med Frans så Petter inte behöver missa några timmar på jobbet.

Sen flyger vi upp till Arlanda och stannar hos Ida & Emil där Petter & Frans också finns då. Det kommer bli en super vecka!

Nu ska jag skriva en handlingslapp till Ica fyren här i Obbola, hade tänkt mig till Maxi men det känndes jobbigt och inga blöjor står på lappen så vi klarar oss nog några dagar till att handla lokalt:-)

Hoppas alla får en bra vecka!

ps. jag har hittat ett super fint hus jag vill bygga.

1 kommentar:

  1. En nöjd moster8/11/10 19:51

    å vilken härlig fm du/ni haft :-) Hoppas em blev lika bra :-)
    Själv skev jag prov som gick sådär, jag satsar på G å sen for jag till en kompis i Vännäs å umgicks över en middag.
    Nu ska vi bara mysa jag å Bexa :-D
    Tack för titten förresten. Det var superkul att ni kom förbi även om det blev en snabbis. Visst har jag mysigt :-D Fika på balkongen är givet till sommaren.
    Vi hörs snart

    SvaraRadera