tisdag

Tokigt men underbart!

Jag har gjort en mapp på datorn som heter Julen, där har jag nu börjat planera lite julklappar & mat och bak:-) Helt tokigt men jag längtar så.

Har lämnat Frans på dagis och fastnat här med en kopp te. Ska strax klä på mig igen och ta en promenad med min nya granne, trevligt! Sen hinner jag väl inte så mycket mer än en dusch och lunch innan det är dags att gå och hämta Frans. Vi ska till Maria & Frida efter dagis, kul! En bra dag blir nog det här. Jag fick ju sovmorgon till "trumvirvel" 5.15 :-) yeeey!





Ja bilden talar väl själv om att det är kul och peta på lillebror!

2 kommentarer:

  1. En leende moster2/11/10 15:59

    "trumvirvel" jaaaa, härligt ;-D
    Lillebror ser trots allt ganska nöjd ut även om han blir lite petad på :-)
    Hoppas dagen varit riktigt bra. Kramiz

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnosa! vad stor Frans har blivit, tiden bara rusar... Ska bli så kul att du kommer snart, längtar. Kram

    SvaraRadera