fredag

6.15

Gäääsp, klev upp 5.25 för att hinna ta en morgon dusch och nu sitter jag med kaffemuggen på kökssoffan och ska skynda mig säga trevlig helg och visa dessa nya godingar från Creative Lounge. 


Jag kunde inte motstå dessa färglada och coola armbanden från Icon design.


Oops, nu vaknar Frans bäst och skynda sig.
Ska vara på jobbet tidigt idag så jag flexar in lite tid och kan gå tidigare i em. 
För vi åker nämligen till stugan över natten och det är en gullig pojke här hemma som längtar väldigt mycket. 

Ha en bra helg. 

1 kommentar:

  1. En fredagspigg moster15/6/12 11:06

    Visst är det härligt att vara morgonpigg ;-)
    Själv vaknade jag av en tjutande väckare kl 4.20 pigg å utvilad (somnade 20.30 igår)
    Önskar er en riktigt härlig helg å hoppas både F å W kan bada i havet under tiden som solen lyser på er :-)

    SvaraRadera