torsdag

Grönt är skönt

Här får ni en tjuvtitt på vårt nyaste projekt.
- Projekt datarum/pysselrum.



Det är så otroligt fint, jag är riktigt glad över hur vi bestämde hur vi ville ha det. 

Än är det inte riktigt klart. Det ska upp hyllor, böcker, pyssel mm.

Grönt - Lila - vitt går rummet i.

Den gröna biten jag visade förut ligger nu som heltäckningsmatta här inne. 
grön rya matta över hela golvet. 
Det är så coolt och så fint. 
Jag trivs så bra här inne och jag ler varje gång jag ser det. 

Farmor hämtade barnen idag och Frans ringde hem och sa att han inte ville äta hemma, så de får mysa hos farmor och farfar.

Vi passar på att ta våra middagstallrikar till soffan. 

Ha en skön kväll. 



2 kommentarer:

  1. En lös och ledig moster28/6/12 21:04

    Så himla skönt, det låter som ni är på bättringsvägen när det gäller staffylo, ja what ever :-)
    Själv njuter jag av en ledig kväll, ett glas rose och en lagom liten (stor) burk ostkrokar :-D
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. En hungrig moster29/6/12 20:28

    Jag glömde ju skriva om hur mysigt pyssel/datarummet ser ut att bli :-)
    Grönt å lila är verkligen vackra färger och med en touch av rött i lampan blir det perfekt ;-)
    Nu måste jag fixa en macka medans det är lugnt (jobbar i natt)
    Ha en helt underbar helg å hoppas ni har stora paraplyer ;-)

    SvaraRadera