tisdag

Att inte kunna vara på jobbet...

Idag fick jag lov att stämpla ut kring 10.30 med kod 101 som står för sjukdom. 
Jag har åkt på feber, halsen värker extremt. 

Jag somnade vid 11.30 och sov till 17. Vaknade upp små stunder lite då och då men somnade om innan jag själv visst det. 

Febern har gått ner till 37,9 nu i kväll och hoppas på en feberfri dag i morgon så jag får gå till jobbet på torsdag. 

Frans har vart risig i 2v nu med feber hit och dit och snorig och jag som tog ett snabbt dopp i havet i söndags efter en löprunda i stugan och vaknade upp med ont i halsen igår men tog mig ändå iväg på ett efterlängtad pass BodyCombat. 

Så jag antar att kroppen får lida från alla ovanstående grejer.

Otroligt tråkigt. 

Nu har jag tagit mig till soffan och sett allsången och ska nu smyg titta lite på Morden i midsomer.


1 kommentar:

  1. En ganska trött moster27/6/12 01:44

    Oj oj :-( Ja det är aldrig roligt att vara sjuk å speciellt inte när man bara ska jobba under sommaren :-(
    Hoppas verkligen både du och Frans kryar på er nu när dom säger att det är sommar ;-)
    Kramar till er :-)

    SvaraRadera