tisdag

Björk & Berries

När man inte kan engelska, vad gör man då?
Jag är en jordgubbsälskare av rang. 
Allt som har med jordgubbar att göra vill jag ha. 

Så när jag hittade dessa go bitar på Hudoteket så blev jag såld och fick lov att köpa.
Och idag fick jag hem dessa och ett litet men var att de luktar smultron.
Så jag fick lov att slå upp Wild strawberry i ordlistan och det betyder ju smultron på engelska.

Ja, man får ju skämmas lite. 

De luktar i alla fall super.





I morgon väntar en kanon dag.

Min Hanna som Frans så fint kallar henne, jag svarar - Nej min Hanna. Och så fortsätter vi tills jag säger. Ok, bådas Hanna?

Ja "våran" Hanna tar examen från Personalprogrammet och vi ska och fira henne, jag längtar. 

Sen får vi världens mysigaste familj hit på middag. Och det bästa är att de tar med sig mat vi ska mumsa i oss. 
LYX på hög nivå. 

Nu ska jag gå och krypa ner i vår sängen.
Frans fick somna där i kväll. 
Så mysigt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar