fredag

Äntligen!

Till julklapp -08 fick jag denna bok av min pappa:) har börjat läsa
den lite och den är bra, den ger som en update till en själv om
småbarnslivet. Ska be Petter också läsa den sen. Jag tycker den är
bra än så länge.
Igår kväll somnade jag innan 22. Var helt slut!
Idag har vi Koppartrans, numph, kola anna, sisters point och sist
Btittinger. Sen ikväll 17,30 lyfter vi för hemfärd. Jag längtar. Vi
ska raka vägen till mina kusiner och fira deras 20 årsdag.
Sen hem och kolla så Petter fixat allt för Frans 1 årsdag imorgon:)
hihi.

Nu ska vi snart iväg:)
Ha en bra fredag!

1 kommentar:

  1. en ordentligt firande moster14/8/09 10:20

    Ja, idag verkar det inte bli lugnt och fridfullt utan snarare järnet som gäller :-D
    Hoppas ni har hittat massor av snygga kläder att köpa in och att du håller mig uppdaterad och underrättad ;-)
    Jag sitter i Kisa idag och firar pojkarna och i morgon firar jag Frans när jag sitter i Blomstermåla. Jag ska nog köpa en liten bakelse med ett ljus i :-D
    Hoppas filmerna och korten som jag skickade var till belåtenhet. Om Petter vill att jag redigerar så hör av er :-D
    Nu ska jag ta lite fika.
    Ha en trevlig resa hem och stor kram till er alla.

    SvaraRadera