onsdag

Trött men glad.

Oj, vad allt tar på. Jag är helt slut! Jag har super roligt. Man lär
sig så mycket nya saker på dagarna och det känns som man växer som
person.
Nu sitter vi på tunnelbanan hem efter en god Oxfile på Texas
longhorn. Vi köpte även in en margarita stor som ett hus:) (ursäkta
felstavningen) det blev några glas var:) hihi

Dagen har vart väldigt bra!
Imorgon har vi 2 stora inköp. Levis och Filippa K som båda ligger i
munchen bryggeriet på söder brevid ett vatten jag inte kommer på
namnet på.

Jag saknar mina älsklingar ännu mer för var dag som går.

Pusss!

1 kommentar:

  1. En ohyggligt trött moster13/8/09 06:14

    Åh, den Margeritan ser inte fel ut :-D
    Jag önskar vi hade Texas longhorn lite närmare. Man kan inte åka 9 mil bara för att äta eller ;-D
    Hoppas ni hittar mycket snygga kläder idag och att du lär dig något idag också :-D
    Ha en riktigt bra dag och kramar till er alla :-D

    SvaraRadera