fredag

LCHF

I veckan har jag och Petter ätit från lchf metoden, mycket god mat.
Igår gjorde han super god fläskfile med grönpepparsås:) mums!
Under veckan har jag tappat 1,4kg och 4cm i midjan. Utan någon motion,
finns inte tid till lika mycket motion nu. Tråkigt, men jag är glad
och lycklig iaf:)
Jag är pigg hela dagarna och det är skönt!
Kom ihåg på slutet när jag var gravid och jobbade då somnade jag ju
nästan mot em. Det tar på när man står upp hela dagarna.
Nu längtar jag hem till min familj och 2 mysdagar tillsammans innan
flyget tar mig till sthlm:)

Puss!
Saknar min tvilling väldigt mycket!

2 kommentarer:

  1. En lagom stressad moster7/8/09 17:49

    Å vad ni har varit duktiga. jag har inte haft ork men nu när jag börjar jobba ska jag ta tag i ätandet igen :-s
    Jag börjar i morgon och det ska bli riktigt skönt fast jag fuskar i morgonkväll eftersom vi ska äta surströmming med grannarna :-D jippiihoj
    Jag förstår att du saknar din tvilling men som tur är kommer hon ju snart hem.
    Hoppas du gör fynd i Stockholm men helst inga fler snygga koftor för nu har jag 5 st :-D
    Nu måste jag rusa ut med hundarna och sen ska jag till Kisa men vi hörs snart igen.
    Bamsekram till hurtisarna ;-)

    SvaraRadera
  2. Vart får du Sarbuckskaffe från??? Maten ser god ut du är så duktig! Och Petter också. Emil pratar om att börja med armhävningar som Petter gör, det
    där programet. Åh älsklingfrans som skrattar åt mig, blir så glad! Känns som att vi börjar få en bra relation. Snart måste han komma och hälsa på oss själv! Det ska bli så roligt att busa med honom nästa vecka! Puss!

    SvaraRadera