måndag

Äntligen!

Nu har jag satt mig i soffan med min iphone och tar mig tid med ett
inlägg.
En kort update om vad som hänt.
Frans har fyllt 1 och han hade en hoppborg som stod på gården som var
väldigt använd av stora som små barn.
Kul!
Frans har även börjat på att gå, vill han komma fram fort så går
det fortast på alla 4:) han gör världens sötaste min när han vet
att han gör ngt dumt. Så det är väldigt svårt att hålla sig för
skratt.
Vi har ätit en god macka a la Emma. :) om ni har smakat nisses
surdegsmacka som de vunnit pris för så måste ni smaka min för den
är inte långt ifrån alls att vara bättre:)
Jobbet är det fullt upp, idag kom min snygga Filippa K jacka in. Den
är super fin! Vi är även med i en skyltfönstertävling från
Filippa K. Kom och titta och ge tips:)
Ida och Emil är här och busar med Frans på dagarna.
I lördags var jag på tjejfest hos min vän Lina och oj så kul det
var! En riktig tjejfest som blev mer än lyckad med lina som värdinna!
Kul!
Frans fick ett bidrag av farmors mor på födelsedagen så vi for och
köpte en mini kånken. Så söta och bra!
Igår var vi hos mormor och morfar på middag men även lite fika och
promenad till Gamlia för att hälsa på djuren! Det tyckte Frans var
roligt! En riktig mys dag!

Så en liten update om hur vi har haft det. Vi mår toppen och är
glada och lyckliga!

Kram!

3 kommentarer:

  1. En nöjd moster ;-)25/8/09 06:17

    Jag säger som du ÄNTLIGEN :-D
    Jag har verkligen funderat på vart bloggandet tagit vägen men förstår att det är mycket nu när du börjat jobba. That's life :-D
    Frans ser verkligen reodo ut för dagis när den dagen kommer ;-) å tänk att han fått en egen Kånken. Den är ju perfekt när ni ska ut i båten eller på andra utflykter.
    Mackan skulle jag mycket väl kunna ta till lunch idag. Kan du skicka den hahahahahaha :-D
    Hoppas ni alla får en riktigt bra dag och att vi hörs snart.
    Stor kram till er alla.

    SvaraRadera
  2. Hör av dig när du vill bjuppa på en såndär macka...eller två ;-)

    SvaraRadera
  3. Ni är så lyckliga som får vara föräldrar till Frans, han är helt ljuvlig...

    SvaraRadera