söndag

Söndag

Sköna Söndag har det varit idag, hyrde GranTorino igår som vi aldrig såg, så vi har sett den i två omgångar idag, när Frans sov fm & em :)
Mysigt!
Jag och Frans lät pappa få sovmorgon och tog oss ut på en härlig morgonpromenad i solen, när vi kom innanför dörren så öppnade sig vackra blå och det öste ner regn, vi hade tur! :)

Sen i em ringde Lina min vän och ville ha med mig på hennes Step så nu har jag kommit hem därifrån, ett roligt pass var det, jag har ju ingen kordinations förmåga men bara att kämpa på. Lina är så otrolig duktig instruktör så ett tips är att gå på hennes pass på Söndagar.

Nu ska jag göra mitt favorit te. Rött Chai. Helt underbart gott, kom får ni smaka:)

Imorgon är en ny vecka på jobbet med nya utmaningar och möjligheter, blir spännande, vi kommer nog få in OddMollys hudvårdsprodukter imorgon, de har samarbete med CCS så jag hoppas det är bra produkter:)

Min älskling blir ett år äldre på Tisdag så han ska vi fira med glasen i taket! :) hihi
Nej inte riktigt men med tårta iaf :)



En liten update om Frans är att han är så otroligt söt, snäll och underbar och jag är världens lyckligaste mamma som har världens finaste son. Han går och han pratar och han är så otroligt smart men ännu mer busig. Bus bus bus och nya bus hela tiden.
Gullälsklingen!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. En fortfarande "hårt" arbetande moster30/8/09 21:52

    Vilken härlig dag ni verkar ha haft och kunnat ladda batterierna inför en ny arbetsvecka.
    Han är inte lite söt den lille busen :-D
    Hoppas du har njutit av teet och att du får en riktigt bra vecka.
    Kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Vad snäll du är! Bra att du gör lite reklam för mitt pass:) Hoppas vi ses på onsdag, jag vill ju se Frans gå. Kram på er

    SvaraRadera