söndag

Stora Nolia!

Whiii here we come!
Frans har på sig sin nya snygga kofta från xx. Och självklart hans
rosa pike under:) min sötaste älskling! Han försöker nog säga ngt
till pappa under fotograferingen:) igår gjorde pappan sina
armhävningar som han börjat på. 100 pushups on 6v. Frans tyckte han
såg rolig ut och gjorde också armhävningar på knä. Så söt! Ni
skulle ha sett han:) han har även gått 5 steg själv i stugan när vi
var där i veckan:)
Så stor min son blir:)
Vad tycker ni om min nya jeans klänning från Miss Sixty. Finns på
Dixi för 999. Jag gillar den!
Imorgon börjar jobbet på riktigt, vi sätter ner mkt till 70% där
man kan göra riktiga fynd. Men även kommer det nog bli mycket
uppackning av höstens kläder. Väldigt roligt!
Kom in och shoppa!

Nu ska vi shoppa på Nolia:) eller en plastmaskin blir det nog bara:)
Farmor och Farfar får vi också sällskap av, mys!

1 kommentar:

  1. En svampätande moster2/8/09 12:52

    Frans är ju jättesnygg å så kul att han börjar gå. Då blir det race för pappa när han är hemma med sonen ;-D
    Klänningen är också jättesöt men även de shorts som sysn i vänsterkant på kortet ;-) Är det fotografen hihihihihi
    Lycka till på Nolia och shoppa loss ordentligt.
    Önskar jag vore där men jag har det skönt hemma för jag hittade gula kantareller när jag gick med hundarna och nu ska vi smaska på en eller ett par mackor :-D
    Kramis

    SvaraRadera