onsdag

Bus!

Idag hade jag ett tandläkarbesök, och eftersom Petter var tvungen att
jobba så ställde underbara Lina upp på att leka med Frans, när jag
kom från tandläkaren, som kostade billiga 15kr (hade ingen aning om
tandborsbidraget) tur man är ung och har några besök till som blir
15kr:) då blev det ju nästan kul att besöka den otroligt bra
tandläkaren jag har:)
Men nog om besöket, så busade Frans & Lina en massa med en kartong
och Frans var helt tokigt glad! Underbart! Tack Lina!
Nu ska jag iväg och träffa mammagruppen på kajutan över en middag,
är super hungrig!
Petter & Frans for för att träffa Frans farbröder så jag har haft
lugn och ro i över 1h:) rätt skönt!
Ha en trevlig kväll alla!

2 kommentarer:

  1. En förberedande moster16/9/09 19:20

    Snacka om busunge :-D Tur han kan stärka sig med lite pankis sen ;-)
    Var glad så länge du är ung och bara behöver betala 15 spänn hos tandläkaren. Jag har nog aldrig betalat under 500 spänn hellre närmare 1500 kr :-(
    Vi är ett gäng som går med våra hundar på onsdagskvällar och nu har jag precis kommit hem. Ska njuta en stund framför tv:n sen ska jag fixa lite mat för jag och Majvor (fd. granne) ska ha vinkväll i morgon :-D
    Hoppas middagen var god. Kramar till er alla.
    På fredag ska jag på shoppingtur. Kanske det blir ett litet paket ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Ni är alltid välkomna hos oss, det är bara roligt:) Ha en superhelg kramar från Lina

    SvaraRadera