söndag

Träna, Träna, Träna!

Har varit inne på Storsjöhallens hemsida och kollat träningsschemat för hösten, jag är peppad!
Bra pass, bra tider. Nu vill jag bli frisk och komma igång!

Vi har haft en underbar söndag. Med kalas hos Stella, mys med familjen, fått städa hela huset. Sovmorgon, ätit god mat. Helt underbar skön söndag.
Nu ska vi se film och lägga oss tidigt!

En ny vecka imorgon med massa roligt på jobbet, är ledig lör-sön nästa helg vilket jag ser framemot jätte mycket!

KRAM till er alla, mest till min moster som skickar en massa kläder till Frans som vi uppskattar mer än vad du tror.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, här ska tränas :-)

    SvaraRadera
  2. En slappande moster6/9/09 21:06

    Härligt med en städsöndag ;-) Jag har själv haft en slapparsöndag med kort hundpromenad (Nova är lite opererad) och sen bara tv. Kroppkakor till middag :-D
    Synd att jag inte visste om behovet av overall :-s
    Hoppas du får en riktigt härlig vecka på jobbet med massor av spännande nya kläder :-D
    Bamsekram till er alla

    SvaraRadera