onsdag

Ledig dag full av mys & bus

Vi träffade upp Maria & Frida och Lina & Lisa på nisses, där hade Linas sambo Conny ordnat med en fin överaskning. Han hade beställt en tårta där det stod Lina jag älskar dig. Väldigt fint och Lina blev väldigt glad och överaskad:)
Sen gick vi hem till Lina & Lisa ett tag och busade, Frans somnade direkt jag startade bilen, väldigt trevlig dag!



Väl hemma hade jag och Frans en busstund,vi skrattade och försökte fota oss själva :)
Frans tycker om att dra mamma i håret och när man skrattar är det ju ännu roligare så han måste göra det igen, och igen....och igen.



Frans känner på sig att jag ska till tandläkaren snart så han tänkte se så allt stod bra till, han sa faktiskt att jag kanske bör använda lite mer tandtråd....




























Sen kom pappa hem efter sin fiskelycka och vi levde lyckliga i alla våra dagar.

1 kommentar:

  1. En inte ledig moster ;-)2/9/09 20:47

    Oj oj oj vilka mysiga kort :-D
    Man kan inte göra något annat än att le åt er :-D
    Det absolut bästa med att jobba är de lediga dagarna eller hur ;-D
    Ha en riktigt skön kväll och hoppas tandläkaren inte var alltför elak ;-)
    Kramis till alla

    SvaraRadera