onsdag

BodyBalance

Underbara lediga dag, mysdag säger jag bara, bara fått umgås med
mina underabara vänner och såklart min underbara son!
Var på bodybalace ikväll här i Obbola, mkt bra! Det ska jag absolut
gå på 1gång i veckan, min kropp skulle bli så glad på mig då:)
underbart!
Jag är inte bra, men det skiter jag i. Höger, vänster, hand fram, en
bak, fram med vänster ben, ner med hälen, ihop. Ja det är då inte
lätt att hänga med när man heter Emma. Men roligt ändå.
Ligger faktiskt i sängen nu efter en dusch och lite soffhäng framför
Idol.
Är väldigt hungrig, så nu vill jag bara sova och vakna imorgonbitti
med att få börja med att äta.
Igår hade jag en myskväll med min fina vän Elisabeth, vi var på
Lottas och åt en middag, sen lite biogodis från Hemmakväll som vi
åt framför Flickan som lekte med elden! Mys och väldigt trevligt:)
(jag är mkt för mys) hihi.
Har fyndat ett par stövlar från Tretorn till Frans. Mkt nöjd!
Nej time to sleep!

30/9 mellan 18-20 är det mingelkväll på Dixi och vi kommer ha fint
jeanserbjudande och bjuda på tilltugg,snacks och dryck.
Många andra i Kungspassagen har också öppet. Så samla ihop familj,
vänner och kom och höstshoppa hos oss onsdag 30/9.

2 kommentarer:

  1. En trött moster24/9/09 22:24

    Jag ser på hela tillställningen att BodyBalance inte är något för mig. Jag hade fullt sjå att läsa dina instruktioner och kände direkt att jag hade nog stått på huvudet om jag genomfört dom ;-)
    Det är väl aldrig helt fel med mys och en bra film KRÄVER mys eller hur :-D
    Jag kan redan nu säga att jag tyvärr inte kommer på mingelkvällen men jag tar på mig en kofta och låtsas vara där ;-D
    Nu ska jag nana kudden en stund. Hoppas ni får en riktigt skön helg med mycket mys :-)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. hej Emmagumman! tänkte överraska med en hälsning på kvällskvisten här är det full rulle.Må så väl månge varma kramar till er från mej

    SvaraRadera