måndag

JAG VANN!!!

Jag vann denna vackra gröna Molo overall, har försökt vinna overall efter overall men aldrig lyckats men nu vann jag! Den blev ändå dyrare än vad jag ville lägga på en overall till Frans men den blir nog bra, fast helst ville jag ha dubbel dragkedja, men det såg smarta jag inte förän efter jag blev så lycklig över att jag vann! Typiskt men jag tror Frans blir nöjd. Imorgon ska jag gå på lillamirakel och köpa en höst jacka, har hittat en lime från NameIt, tror ni Frans vill ha en annan färg?
Frans har blivit förkyld, jag har förmodligen smittat honom, tät i nästan och lite ont i magen, hoppas han kan sova hyfsat inatt.
Hoppas overallen blir bra nu, har alltid beslutsångest, men nu kan jag inte ångra mig....men det var ju det där med dubbel dragkedja....attans också....tror ni vi överlever?
Vilka lyxproblem man har ibland?

3 kommentarer:

  1. En positiv moster8/9/09 06:20

    Ja du Emma, livet är hårt med alla dessa svåra beslut ;-)
    Personligen tror jag Frans blir jättesnygg i den overallen. Han lär i alla fall synas på dagis :-)
    Ingen risk att han blir borttappad :-D
    Se det positiva ;-D
    Hoppas ni sovit bra i natt och att ni blir friska från förkylningen.
    Ha en riktigt bra dag. Kramar :-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha superfin overall, å du jag tror att den kommer att passa aldeles utmärkt fastän den bara har 1 dragkedja :-)

    SvaraRadera
  3. =) Ja hur ska ni klara er med bara en dragkedja. Charlie hade bara en förra vintern och det gick fint det med. :) :) Den ser väldigt fin ut, fint med grönt!

    Stor kram på er där borta

    SvaraRadera