torsdag

Trevlig torskväll

Ikväll hade vi då personalmöte, eller en trevligt kväll på costas med god mat och gott sällskap.
Mycket trevligt personalmöte :)

Ni måste gå in på www.olika-saker.blogspot.com
Där får ni följa med på en bildresa av min älskling!
Kolla in hans album, själv trodde jag bara att det var två kort han visade, men det är ju jag i ett nötskal:)

Idag fick vi tre anställda varsitt par Filippa K jeans, för att vi är överlägset bäst på att sälja deras jeans. Mycket roligt, jag tog ett par Niki, eco stretchen, väldigt snygg!
Petter kämpar på med x antal kg älgkött själv sitter jag här och försöker vara social och ta igen lite tid från ikväll när jag var borta.

Go'natt och sovgott!
Imorgon kommer de bästa, vi längtar!

2 kommentarer:

  1. En också social moster ;-)10/9/09 23:34

    Härligt att du är social med alla oss som följer din blogg :-D
    Petters kort är bara sååååå himla fina. Ni är som sagt välkomna ner att fota hundarna när ni vill. Det finns en 1:a med helpension och alla kanaler på den egna tv:n så det är bara att komma ;-)
    Ha en riktigt härlig helg med de bästa.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad kul med kurs till hösten, vad ambigös du är! Sitter nu med ett glas rött och min finaste kofta från Dixi och myser vid tv. Astrid somnade tidigt. Ha en skön ledig helg. Kram V.

    SvaraRadera