torsdag

Tryfflar

Jag och min älskling har gjort egna tryfflar med blåbärssmak, de
blev super goda. Själv ligger jag i soffan och dricker te. Har så ont
i halsen och jag var ju nyss sjuk så jag vägrar bli det igen. Ska
kanske gå och sova, kroppen är trött. Och jag som kommit igång med
min träning.

Frans är mer än underbar, längtar tills jag får lite mer lediga
dagar så vi får rå om varandra ordentligt:)

Det är mycket jobb nu, men väldigt kul, jag älskar det!

Nej nu brinner det i halsen. Tecken på att säga godnatt & sovgott:)

1 kommentar:

  1. En nyfiken moster3/10/09 08:41

    Hoppas du skickade några med Anders så vi får smaka :-D
    Idag ska vi träffa honom och Monia så jag återkommer med hur allt passade :-)
    Hoppas ni får en riktigt skön och härlig helg. Kramar till alla :-D

    SvaraRadera