lördag

Mamina Hamam

Idag hade jag bokat in jag & Petter på Mamina Hamam turkiskt bad, helt underbart!
Först när man kom dit gick man in i hamam rummet, typ en bastu, där låg vi 30min innan vi fick lägga oss på den varma stenbänken och fick helkroppspeeling som var från topp till tå:)
Sen fick vi gå in i ett massagerum och fick helkroppsmassage i 30min, helt underbart! Och sen fick vi gå in i hamamrummet igen och fick skuminpackning och tvättning av kropp och hår:)
Sen var vi klara och fick gå in i ett rum och ta igen oss med kaffe,te frukt och mysstud.


Det var helt underbart och jag rekommenderar detta varmt! Behandlingen tog 2h:)
Vi stannade i stugan på middag, där Frans hade hållit hus under tiden med bästa mormor & morfar:)
Nu är vi hemma och vi ska nog se tre systrar och en mamma:)
Känns som det är arbete för mig imorgon då jag sällan har två dagar i rad på helgen ledigt!

Detta var våran upplevelse för dagen som var helt underbar!

Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. En aningens avundsjuk moster ;-D1/11/09 09:13

    å det lät ju bara hur mysigt som helst :-D
    Det känns som något jag skulle behöva nu. Filmen gillade jag för jag gillar Diane Keaton :-)
    Nu sitter jag på jobbet igen men idag får jag åka hem redan kl 15 ;-)
    Hoppas ni får en riktigt bra dag och att det går bra med bokföringen.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Å guuuu va najs :-)

    SvaraRadera