torsdag

Frans

Igår var jag ledig och idag också:)
Frans var inte på sitt bästa humör, vi var på morgonpromenad åkte
och handlade efter lunch i Holmsund, när vi kom hem gick vi direkt
till ica för att få ett kvitto som jag aldrig fick i tisdags när jag
var där och skickade ett pkt mot postförskott till en kund.
Sen gick vi till lekparken och lekte lite och myste på.

Senare var det dags för Spa kväll och när jag stod och tog fram
kärleksmums gick Frans till frysen och sa -kaka. 2ggr:) sötnosen.
Kvällen var super trevlig.

6,15 var vi uppe idag, så nu ser vi bollibompa och hoppas på en bra
dag:)

Ha en bra dag alla!

3 kommentarer:

  1. En liite sömnig moster29/10/09 11:37

    visst är det härligt med tidiga morgnar ;-D man kan njuta av lugnet eller bara gå och pyssla för det tror jag Frans är duktig på ;-)
    Han är verkligen jättefin på kortet och så färgglad :-)
    Härligt att han börjar prata. Det är inte klokt så fort tiden går :-s
    Nu ska jag fixa kaffe för en kompis ska komma förbi. Hoppas ni får en riktigt härlig dag idag. Stor varm kram till er

    SvaraRadera
  2. Snyggaste höstkillen :-) Ä det farmor som fixat mössan?? Jättefint kort :-D

    SvaraRadera
  3. nej Maria, den är beställd från ngt ställe som Elisabeth hittat:)

    SvaraRadera