torsdag

Vi bara myser!

Jag fattar ingenting av min dator, jag vrider rätt korten innan, men ändå så blir det såhär, tokigt!
Idag har vi myst på som vanligt, Lina & Lisa kom efter lunch så då tog vi bilen ut till Hippologum därvi gick runt och kollade på hästarna, väldigt intressant tyckte barnen, och jag bara saknar dem, eller Denna mest!

Frans har suttit och duschat själv ikväll, nu sover han gott i sängen, så går det när man ska vakna 6 och tro att man klarar sig på en timmas sömn på fm.






Nu ska jag sörja min trasiga rygg och axel för denna smärta är inte rolig.
Men jag gjorde iaf världens godaste middag idag, fläskfilé stroganoff, super mumsigt blev det:)
Ikväll blir det JOhan Falk nr. 2 filmen Vapenbröder,hette den så?
börjar få lite tomt i frysen på kakor,nån somhar någon favorit man måste ha hemma nu till advent och julfikat?
Puss & Kram
Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. En snurrande moster29/10/09 21:06

    jag är glad att jag har en bärbar dator för den är lättare att vända än en stor skärm ;-) men du kunde väl lägga alla åt samma håll för nu är det ett evigt snurrande ;-D
    Jag tycker att smörstjärnor är goda :-), klenäter är inte heller helt fel men jag är fullt övertygad om att vad du än bakar så blir det jättebra :-D
    Hoppas ni har en härlig kväll med Johan ;-D
    Stora kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Du får nog ha bilderna felvridna så kanske dom blir rätt på bloggen! Han är i alla fall så underbar att titta på även fast nacken får jobba! Gillade speciellt det sista, det får du skicka till mig! Du vet vilka kakor du måste baka tills vi kommer! :) Filmerna är sååååå underbara! Vi har bara sett tre, två kvar, vi kanske kan se nästa ihop och sitta och skaka under täcket båda två! Nä nu ska jag uppdatera vår blogg efter en superkväll! :)
    Puss

    SvaraRadera