måndag

Får jag?

Petter är i sthlm på jobb och Frans sover sen 19, och vad får jag? Får jag också gå och lägga mig och sova?
Hade en fundering på att baka chokladmuffins med sömnen lockar mer, borde ju kanske välja sängen med min hög tidningar jag fått av Elisabeth, jaaa!!! jag gör det! :)
Min förkylning är ju inte direkt bättre så det gör nog bara gott för mig, vaddå? Tycker ni att jag försöker övertala mig själv och ni andra att det inte är nå fel med att lägga sig innan 8 en vardag kväll?
Haha fryser gör jag också, Frans vaknade precis till och han lät snorig, stackarn! Hoppas han inte blir så förkyld bara.


Nej nog av detta svammel, ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. En halvsovande moster20/10/09 06:15

    det finns inget skönare än att krypa isäng kl 8 när man är trött och känna sömnen komma krypande :-D
    Själv har jag sovit ca 4 tim i natt och sitter nu på jobbet :-s I kväll har jag travskolan så det blir till att ta 5 min när jag kommer hem vid 11.45 Skööönt :-)
    Hoppas Frans slipper förkylningen och att ni får en riktigt bra dag.
    Stor kram till dig och Frans :-D

    SvaraRadera