tisdag

Mysdag!

Sista dagen ledig av mina sex dagar hemma, jag har gjort min mosters Marias goda köttfärspaj med sparrisfyllning, den ska jag och Frans äta till lunch idag. Middagen har jag bjudit in mig hos pappa:) Petter kommer vid 19 ikväll så det blir perfekt :)
I em ska vi åka till kusin Anna och få lite färg på bryn och fransar, känns som det verkligen behövs i detta ansikte.

Själv så somnade jag halv 9 igår, vaknade halv 10 av Frans då fick han komma och sova hos mig, mysigt fram till 05 då klev vi upp och gjorde lite välling sen somnade han om typ på mig fram till 6,53. vilket klockan i princip alltid står på när Frans vaknar:)

Vill gå ut på en höstpromenad i det fina vädret efter lunch men jag orkar ingenting, är helt slut och färdig. Tråkigt att inte ha någon energi.

Har lagt in alla räkningar för denna månad och det var väldigt mycket, kians skatt och getzens försäkring, och min bokföringskurs, och ännu värre, Petters studielån. Ja det är bara att se glad ut :)

Nej nu blir det lite kaffe innan sonen vaknar, vilket han oftast gör mellan halv och kvart i:)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. En yrvaken moster ;-D20/10/09 14:54

    visst var det härligt att somna så tidigt även om du blev väckt av Frans :-D
    Jag sov typ 4 tim i natt så jag har precis vilat lite efter jobbet för jag har ju exmen på min travskola ikväll :-D
    Å jag önskar jag kunde komma och äta lite av den goda pajen men det får bli en korv när jag kommer hem från Mantorp.

    SvaraRadera