onsdag

Godmorgon!

Petter börjar jobba idag så nu är jag & Frans vakna 6 på morgonen,
huvva! Och Petter som har klagat att Frans vaknar tidigt kl.7.00 det
är ju sovmorgon:)
Frans vaknar nämligen av hans pappa kl. 6.
Själv börjar jag 12 idag. Är så lycklig att jag får vara hemma
extra på morgonen och mysa med min älskling. Det har blivit lite lite
tid på slutet, när han lägger sig 19,15 och själv är man hemma vid
halv sju. Nej nu ska vi nog ut i stormen och se om barnet vill sova:)
Frans älskar bröd, eller är det smöret kanske?:)

Min bokföringskurs börjar på söndag, spännande!

Frans såg tackkortet från Ida & Emils bröllop och genast kom
skrattet fram:) haha så underbar!


Ha en bra dag allihopa!

1 kommentar:

  1. En hårt studerande moster8/10/09 09:08

    åh vad jag blir impad av den gröna haklappen :-D Snacka om att macha den övriga gröna kollektionen han har ;-)
    Så jobbigt att "lilla gubben" vaknar så tidigt för dagen blir så lång för både dig och honom. Tur att han sover på dan och börjar du inte förrän 12 så hinner du också ta 5 min ;-)
    Spännande med bokföringskurs. Jag läser också företagsekonomi nu för JAG har börjat läsa Transport och Logistikutbildningen på distans :-D och vi läser Fek nu. Det är kanonroligt.
    Nu ska jag ta mig an lite läxor.
    Hoppas du/ni får en riktigt bra dag och att ni inte blåser bort eller snöar in hahahahahaha
    Kramis

    SvaraRadera