söndag

Shopping & mys:)

I lördags slutade jag 15 och efter det gick jag och Ida och tog en
mysfika på costas, sen blev det shopping till Frans på H&M. Hittade
en given tröja till "the king" sen en outfit till dagis
fotograferingen som är nästa vecka, blir spännande. Jag är mycket
nöjd över kläderna:) är ju svag för brunt, grönt, rutigt och lite
gubbsöta kläder, om ni hänger med vad jag menar:) hihi.
Frans är helt besatt av Ida, han säger nog Ida också nu. Låter
väldigt mycket som det:) de busar & busar och lyser om de båda när
de ser varandra.
Man blir inge annat än överlycklig!

Igår var vi även barnvakt åt Lisa, gick jätte bra, myslisa:) hon &
jag myste och läste sagor. Lisa & Frans passade även på att pussa
varandra, urgulligt vi smälte allihopa.

Kursen idag gick bra och jag är duktig:) är som gjord för att göra
detta:)

Nej back to vem kan slå filip & fredrik.

Hörs en annan dag:)

2 kommentarer:

  1. En hårt studerande moster26/10/09 08:09

    du har verkligen köpt jättefina kläder å han blir nog jättefin i dom :-D
    Så härligt att han redan nu har en tjejkompis ;-)
    Jag läser för fullt men det bara snurrar i huvudet. Jag gillar bokföring mer än kalkyler, täckningsbidrag och lite annat men det får gå. Jag bara gruvar inför provet den 5:e
    Kan man redan nu tigga ett kort av The King eller ;-)
    Nu måste jag ner i böckerna igen.
    Stor kram till er alla :-D

    SvaraRadera
  2. Astrid fick likadana byxor av sin mormor på posten i fredags, visst är det fina! Kram V.

    SvaraRadera