torsdag

Varför detta nu?

Jag är värre än dagisbarn när det gäller detta med förkylning, nu är det dags igen, vaknade imorse av ont i hals och näsa, så nu är spinningen avbokad för ikväll och promenaden till Holmsund och hem passar jag på också. Usch! Blir så less på detta med förkylning!

Frans vaknade 06.06 imorse vilket gör att man blir ju inte piggare iaf:)

Imorgon har vi tänkt gå och säga Hej till avdelningen Nyckelpigan där Frans ska börja snart, känns väldigt roligt!

Nej nu är det dags för ett blöjbyte och planera lite bakning jag ska göra, kan inte bestämma mig ifall jag ska göra kanelbullar eller saffransbullar?
Vad tycker ni?

Ha en underbar torsdag!

1 kommentar:

  1. En medlidande moster15/10/09 14:46

    Åhhh, jag hoppas du gjorde saffransbullar och att det finns kvar några när jag kommer :-D
    Hoppas du slipper riktigt förkylning nu och att det bara är lite retning :-)
    Härligt för Frans att börja på dagis. Det ska bli jättespännande att höra hur det går.
    Hoppas ni haft en jättebra dag och att du mår bättre.
    Stor kram

    SvaraRadera