fredag

Lycklig!



Igår var det min första lediga dag på denna helg, helt underbart! Vi tog bilen till Lina & Lisa där vi åt bullar innan promenaden till Skeppet för att leka, längs vägen matade Lina & Lisa ankorna, vi tittade på. Glömde kameran och min Iphone fick slut ström efter detta första kort, så typiskt, Frans tyckte det var jätte kul på Skeppet, sen for vi hem och Petter skulle bli sen så jag& Frans tog en timmas promenad innan middagen. Idag är min förkylning ett steg värre men jag är en rutinerad förkylnings människa.

Imorse gick jag & Frans till dagiset och avdelningen Nyckelpigan där han ska börja, han blir yngst, men inte minst :) Sist in i avdelningen förmodligen så han & Stella kommer nog inte få gå på samma avdelning.

Han älskade dagiset iaf, fröknarna trodde inte att det blir något problem, jätte mysigt! Allt blir toppen! Fruktstund hann vi också med, och plötsligt så hade det gått en timma och det hade nog inte vart några problem att stanna en timma till. Söta Frans!

Nu sover han ute i regnet och när han vaknar ska vi åka över och leka med Lina & Lisa,och nog ska jag stanna till på Nisses och köpa nå gott bröd till min lediga helg!

Puss & Kram ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar