torsdag

Why?

Ledig igen idag, skönt. behövs verkligen då min förkylning blev sämre efter jobbet igår.
Frans är nu också förkyld, rinner bara om näsan, och hostar lite. Men han har full fart iaf, nu sover han ute i vagnen.

Vi ska inte göra nånting idag förutom att måste åka på maxi och handla efter lunch, det ekar tomt här i kylen.

Själv är jag inne i nån slags deprisson, förkylningen går aldrig över, saknar min familj, alltså jag, Petter & Frans, var evigheter sen vi gjorde något tillsammans, saknar det. Vi har alltid varit bra på att hitta på saker, men nu var det evigheter sen, eftersom jag jobbar de flesta lördagar och har även börjat kursen på söndagarna så finns det knappt någon tid till varandra. Och nästa helg är jag ledig från jobb och även kursen så då hade jag tänktatt vi skulle åka ner till sthlm vi tre men då är ju flygbiljetterna jätte dyra! Denna Allhelgona helg.

Är ju fruktansvärt trött på kvällarna så ikväll ska jag börja med ett litet pysselprojekt så jag har något som håller mig vaken och uppe lite längre än 21. Ni får se sen när jag är klar vad jag har pysslat med :)

Nu ska jag fortsätta göra ingenting:)

Ha en skön torsdag!

2 kommentarer:

  1. En lagom trött moster :-)22/10/09 17:40

    hej Emma. Hoppas det gått bra att göra ingenting i dag. Visst är det typiskt att när man väl KAN åka så är biljetterna så dyra att man inte har råd att åka :-(
    Jag har haft cirkus några nätter. Två nätter sov jag inte mer än 4-5 tim men natten mot igår sov jag 10. Härligt med en riktigt pigg dag. MEN i morse skulle jag upp tidigt så jag åkte på jobbet och sov där. Kl 1.10 knoppade jag in men kunde inte sova :-s Gissa hur trött jag var kl 5.20 när väckaren ringde :-s Så när jag komm hem och gått med hundarn vilade jag i 1,5 tim. GISSA OM DET VAR SKÖNT. Nu är det dags för promenad igen :-) Ser fram emot att få se ditt lilla projekt. Lycka till säger jag bara ;-D
    Stor varm kram till dig, Frans och Petter

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med somna tidigt. Kollar jag på TV, så somnar jag vid 21. Hur kul känns det? Det är ju då man har tid för varandra.
    Pussel var ju ett bra tips!

    Ha en mysig helg!

    Kram Maria

    SvaraRadera