måndag

Dagarna bara går..

Ja då var denna dag slut, har avslutat kvällen med ett Steppass, skönt,nu är det dusch och sängen kvar.

Skriver från min nya dator jag snart har köpt av min bror,men mellanslaget fungerar väldigt dåligt så därför blir det konstigt ibland. Och här har jag inga bilder så det får bli utan bilder.

Helgen har vart super bra, Invito med Elisabeth påLördag, oj så kul vi hade, många drinkar och mycket dans:)

Hade bokföringskurs på söndag,första gången :) Läraren var jätte dålig, väldigt ostrukturerad och allmänt tråkig att lyssna på. Hoppas det blir bättre, sen pizza middag från Robertos hos mamma med Anders & Monia.

Två dagars jobb kvar sen är jag ledig tors-sön, så sköönt!

Nu har ni fått en liten update omhur vi har det i Skärgården :) Kylan kommer och jag älskar den! För då får jag använda alla mina fina koftor & jackor som jag tycker så mycket om:)

Nu skajag duscha och packa Frans väska tillimorgon då han har en dag med mormor medans jag och Petter jobbar hela dagen :)

Saknar min syster välldans mycket,men jag har en känsla av att hon saknar Frans mer änmig :)
F

PUSS och KRAM

2 kommentarer:

  1. En MYCKET trött moster13/10/09 06:31

    Ja, du Emma, jag tycker ibland det känns som att dagarna går två i stöten för himmel vad tiden går fort :-S
    Kul att helgen var bra men skit att läraren är så tråkig. Hoppas det blir bättre för ämnet kan var hur tråkigt som helst med en tråkig lärare och hur ROLIGT som helst med en bra :-D
    Jag har fyra dryga dagar kvar innan ledig helg :-( o i morse ringde väckaren kl 3.30 INTE ROLIGT :-(
    Även här har kylan kommit men eftersom jag bara jobbar och har uniform får jag inte nöta på mina fina koftor än ;-)
    Nu ska jag få i mig gröten sen är det läxor som gäller.
    Ha en riktigt bra dag och hälsa Birgitta så gott.
    Massor av kramar :-D

    SvaraRadera
  2. Ha ha dina misstankar stämmer nog... även fast jag saknar dig också! Men du vet... jag och Frans är ju tajta, det går ju inte att komma ifrån. Bara en månad kvar tills jag får träffa honom, jippi!

    SvaraRadera