lördag

Lördag morgon.

JA då var det lördag igen, ledig lördag för min del:) Vaknade 05.45 och kunde inte sova, gick en massa tankar i huvudet och eftersom jag också räknade ut att jag redan sovit i 9,5h så har jag gått upp och dricker te och myser av tystnaden innan pojkarna vaknar:)

Somnade iaf välldans tidigt igår, stackars Petter som har världens kvällströttaste flickvän, men det berodde nog även på vinet.
Jag överraskade Petter med sushi och vitt vin, han blev glad:)

Frans är världens sötaste, han gick och tog fram pappas skor helt själv och ville stoppa ner fötterna i dem, han fick lite hjällp med fot nr.2 för lite svårt med balansen när man har en stor sko på andra foten, sötnosen, och där stod han och myste:) Skulle försöka gå men gick inge vidare.
JAg började 12 igår så vi hade en riktigt mysmorgon med massa sång och lek, om man ska leka "vart är Frans leken" och kryper runt på golvet, springer han till fransgardinen i vardagsrummet och ställer sig där helt tyst och väntar på att man ska hitta honom, gullig han är för han står ju dessutom med ansiktet utåt så han ser ju en hela tiden, barn är så underbart söta.

Nej nu är det någon som är vaken, kanske får med mig familjen på en morgonpromenad?

Sen bär det av till stugan för att lämna Frans och påbörja dagens upplevelse:)
Skriver om det senare:)

Ha en underbar lördag & var rädda om varandra!

1 kommentar:

  1. En ooooootroligt nyfiken moster31/10/09 07:47

    å du DET låter spännande :-D Måntro vilka upplevelser det är???
    Själv åker jag till Blomstermåla om 15 min och kommer hem vid 22 i kväll men jag ska läsa fek hela dagen så det är bra att jobba ;-D
    Frans är bara GULD vad annat kan man säga :-D
    Hälsa min kära syster och svåger och ha en RIKTIGT bra dag. Bamsekram

    SvaraRadera